همزمان با هفته سلامت، بیمارستان شهید رجایی یاسوج در موکب دانشگاه علوم پزشکی با ارائه خدماتی از جمله مشاوره، ویزیت رایگان و پایش سلامت به شهروندان خدمت‌رسانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان؛

به مناسبت هفته سلامت و در راستای ارتقای آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ پیشگیری، شامگاه یکشنبه برنامه ارائه خدمات سلامت از سوی بیمارستان شهید رجایی یاسوج در موکب دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

این برنامه با حضور دکتر ایرج فتحی رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج، حاج آقا جابری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و کارکنان این بیمارستان برگزار شد. در این برنامه اساتید روانپزشکی دکتر ملک حسینی و دکتر فتحی و همچنین اساتید روانشناسی دکتر زاهدیان و دکتر زاده‌باقری با حضور در موکب دانشگاه علوم پزشکی به ارائه مشاوره و ویزیت رایگان در حوزه سلامت روان به مراجعان پرداختند.

همچنین کادر درمان بیمارستان شهید رجایی یاسوج با انجام خدماتی از جمله پایش فشار خون و اندازه‌گیری قند خون، در راستای بررسی وضعیت سلامت مراجعه‌کنندگان و افزایش آگاهی آنان نسبت به سلامت جسمی اقدام کردند.

 

این برنامه با هدف توجه به سلامت جسم و روان جامعه، ارتقای فرهنگ خودمراقبتی و تسهیل دسترسی مردم به خدمات سلامت برگزار شد و با استقبال شهروندان همراه بود.

تصاویر پیوست